El blog de Andrea
tirsdag 11. september 2012
Introducción del blog
Este es un blog de espanol. Tengo espanol en mi escuela St.hallvard. Este es mi 5 ano con espanol
1 kommentar:
Margrethe
11. september 2012 kl. 12:15
Va a ser interesante seguir tu blog
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Va a ser interesante seguir tu blog
SvarSlett